Påsklovet 2011

Sista påsklovet. Har varit så himla trött. Har nog sovit i genomsnitt 12 timmar per natt. Sinnes. Har inte haft lust eller ork till något. Därför har jag inte alls hunnit med så mycket som jag tänkt. Ska sammanfatta det för er:

Började som sagt lovet i Stockholm med Matilda (som ni kan läsa om här om ni missade det). Kom hem måndagkväll.

I tisdags var jag i Danmark och såg Ark. Det var fruktansvärt bra och ni kan läsa mer här. I onsdags var jag på Nova.

I torsdags hjälpte jag min morfar att handla, var hos skräddaren med min balklänning som måste sys in och sen hem till min morfar igen. Vi fikade och kollade på gamla bilder. Han berättade om när han och mormor var unga och jag saknade henne lite fast det är fyra år sen hon försvann. Tog med några bilder hem som jag ska sätta in i små ramar, bl.a. en bild på min mormor och morfar när mormor är 19 och morfar 20. Helt galet. Kan inte sluta kolla på det.

I fredags storstädade jag mitt rum, övningskörde, kollade alldeles för mycket på tv och sov. Igår (lördag) kom morfar hit. Det var ju påskafton så vi åt påskmiddag och fick påskägg och så. Trevligt. Kändes jättekonstigt när jag på kvällen sa: "Tyvärr, jag kan inte köra, jag har ju druckit!".

Idag är det söndag. Ska ut på picknick med min familj. Och imorgon är det måndag och sista lovdagen. Ska finkamma Nova tillsammans med Jasmin och sen ska vi fika. Lagom avslut liksom. Borde plugga också (för det har jag inte gjort en endaste liten minut det här lovet..). Fast ja. Som om det kommer hända..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0