Snälla bli min igen, men låt det va som i en film

Nu har jag ju inte skrivit på hur många dagar som helst men jag känner mig inte så mångordig just nu. Det märkte jag även när jag bläddrade igenom min dagbok och insåg att jag nästan bara citerat låttexter hela tiden. Alltid Veronica Maggio eller Simon and Garfunkel. För det är lite så jag känner mig just nu. Som Veronica Maggio och Paul Simon. Ändå fint.

Det har hänt så himla mycket sen jag skrev sist. Har till och med varit i Prag en runda vilket var helt galet bra och kul och bäst. Det enda dåliga var att jag missade London när mamma & Filippa åkte dit samtidigt. Men när jag kom hem fick jag ändå fler presenter än vad jag själv hade köpt, ehe.

Idag har jag fikat i Lomma med Elin, Victor och en mormon. Sen varit på picknick och sen varit i stan och sen druckit öl och dansat en massa med Filippa. En mycket bra lördag hittills alltså. Funderar på att avsluta den framför en film, men jag får se.

Vet inte hur mycket jag kommer hinna skriva denna veckan. Det är körlektioner och de sista inlämningarna/redovisningarna/läxorna och klipptider och håruppsättning och bal och allt vad det heter. Och veckan efter det sätts betygen så då blir det fest och sen går Vipan ut och det är Siesta och jag åker till Uppsala och sen är det Ung Grupp-återträff och studentveckan och jag går ut och avslutning och hela den tjotaballongen.

Och idag är det 100 dagar tills jag flyttar. Exakt. Det är helt galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0