Brudigt värre

Ni kanske undrar vem det var som sprang skrikandes genom Konsum, vem som gick över Mårtenstorget med både vaniljbullar och en fet godispåse och vem det var som var så blek att hon skiftade i grönt bredvid sin superbruna vän. Det var jag, jag och jag.
Matilda är hemma från Lazarote och jag är jätteglad. Sprang från Spyken och sen åkte vi hem till mig och pratade och planerade och jag längtar ihjäl mig lite till april nu.

Just nu har jag en galet rolig konversation på msn med Filippa om vår käre far, fast hon sitter i rummet intill. Och så väntar jag på att chokladpuddingen ska bli klar. Mycket bra.


Kommentarer
Anonym

dagen vart lovely och jag längtar sönder bara tills nästa gång vi ses, ikväll då typ (a)

är så underbart glad att jag har dig

2011-03-04 @ 19:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0