jag är en riktig toppentjej, t.o.m. jakthundarna är stolta

Förra veckan var himla fin. I måndags hade jag min första körlektion och jag älskar min lärare. Han är så himla fin. Jag vill bara ha körlektion jämt! I tisdags redovisade jag projektarbetet och fick MVG i slutbetyg (woho!!!). Matilda kom hit och överraskade mig och gjorde min tisdagskväll mycket finare.

I onsdags skrev jag ett bra mediekunskapsprov fast jag hade pluggat noll till det (som vanligt) och sen sov Elin över. Jajaja. Jag gillar att hon gjorde min onsdagkväll väldigt mycket finare. Dessutom tog vi helg där. Det borde alltid vara fyra dagars helg(!). 

Så helgen började alltså i torsdags. Då åkte jag till Landskrona med min pappa och blekte mitt hår ännu mer. På fredagen träffade jag Elin igen och vi åkte in till Malmö och var både på arbetsförmedlingen och på McDonalds. Såg Malmös motsvarighet till McDonalds-tanten och åt en delikat måltid.

På kvällen kom Rosa hit. Vi snackade bort typ fem timmar den kvällen. Dagen efter åkte vi till Malmö och så var vi på två Arkkonserter, men de får jag berätta om i ett annat inlägg så fort tiden finns.

Och idag var det så varmt att jag var tvungen att gå med öppen jacka för att inte svettas ihjäl. Min körlärare tyckte att mina skor var stiliga och när jag kom hem ringde Matilda och sa att hon skulle komma hit nu ikväll. Det enda som hänger över mig nu är det här (jävla) svenskprovet som jag inte börjat plugga till. (79 dagar tills jag är en fri kvinna, jajaja.)


Kommentarer
Anonym

och bara 24 dagar tills stockholm är vårt <3

2011-03-23 @ 19:31:28
Anonym

och 27 min tills vi ses på EH

2011-03-23 @ 19:34:15
Anonym

tänkte du ville veta .. för nu ska jag gå

och du är bäst

2011-03-23 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0