Projektarbete

Det är helt sjukt hur snabbt projektarbetet har gått. Idag är det fem veckor sen sista träffen. Igår när jag tog fram min projektpärm för att ta ut tjejernas utvärderingar trillade en lapp ut. Som skulle påminna mig att komma på en metafråga. Och det är ju redan klart. Precis som hela arbetet.

Idag var det avslutning på Ungdomsmottagningen. Vi åt godis, fyllde i utvärderingar och läste våra brev som vi skrev till oss själva för några månader sen. (Jag var himla trevlig i mitt. Önskade mig själv en trevlig dag och så. Det är alltid trevligt med lite trevlighet.)

Det enda som är kvar nu är redovisningen nästa vecka. Så himla skönt.

Kommentarer
Elin

hahah, du är alltid trevlig snuttegull! ;)

2011-03-08 @ 11:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0