Onsdag

Åh vad jag peppar London nu. Har ägnat tre timmar idag till att söka runt och diskutera fram och tillbaka hur mycket pengar som behövs och vilken dag som är bäst att flyga och vad ska man ha med sig och ska man ha en bild på sitt CV och vilka papper behöver banken och åker du hem över jul och herregud jag måste fixa ett sommarjobb på ett café och åhåhåh. Ska maila Tarek imorgon också. Längtar ihjäl. Vill bara sluta på Spyken och flytta från Lund typ nununu.

Men nu bor jag fortfarande i Lund och går fortfarande på Spyken och har en hel hög med läxor och ett stökigt rum och är så trött att jag skulle kunna somna här och nu. Så det är nog bara att ta sig samman och plugga lite. Godnatt.

Kommentarer
V

gud vad spännande att åka till london! åker du direkt efter studenten?

2011-03-31 @ 09:46:21
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
marina

Jag följer efter dig om några år, bara så du vet. Du kommer leva ett så awesome liv att det knappt är förståeligt! & jag kommer och hälsar på dig så fort jag har pengarna till det, det hoppas jag du förstår. åhhh! jag är så glad för din skull! (och lite min?) ;o <3

2011-03-31 @ 20:52:13
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0