En liten uppdatering

Det är inte riktigt lika kul att blogga nu under sommaren. Kanske för att det periodvis händer en himla massa så att man knappt hinner med och sen händer det ingenting. 

Måste iallafall berätta om hur det var i fredags. Då var jag på Mossagårdsfestivalen och såg Ola. Han var fantastiskt bra, som vanligt. Minns knappt vilka låtar han spelade nu, men jag har de inspelade. Absolutely No Decorum iallafall. This Sad Bouquet. Uriel. Vendelay och då kom Sylle upp och hjälpte till med gitarrspelandet som var lite sisådär ibland som det brukar vara när Ola spelar. Då grät jag nästan. Have You Ever Heard A Song också. Och en outgiven Arklåt som de brukade inleda deras konserter med som var himla bra. Innan den läste han en dikt som jag har för mig att han skrivit själv också? Haha. Söt. Och sen avslutade han med Breaking Up With God. Så himla bra. Tyvärr inga extranummer eftersom alla skyndade iväg för att se Emil Jensen. Så då gjorde jag också det. Och han var som vanligt också jättebra. Och när vi tyckte att det var dags att gå hem tyckte Ola också det. Himla fin kväll.

Idag tog jag och Filippa tåget till Malmö. Shoppade och sen satte vi oss vid kanal och åt ungefär 12 kulor glass. Sen kollade vi i lite fler affärer, men det blev så himla varmt. Satte oss istället i skuggan i Vanadisparken en stund. Vid fyra gick vi och handlade godis och sen stack vi till SVT. Tog roliga bilder, chillade och pussade på Sprak. Sen åkte vi hem igen. Himla fin dag.  

Imorgon ska jag först till Ungdomsmottagningen. Sen ska jag gå till sjukhuset och jobba och vid tre hämtar Matilda mig utanför Blocket. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog hur bra som helst. Som vanligt.

För övrigt har jag extrem träningsvärk så jag kan inte träna ikväll. Det suger lite. Tur att jag har några Lost-avsnitt att trösta mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0