"Hej, du ska få ett chokladpussel, kan vi dela på det?"

Dagen igår var underbar och superbäst. Förmodligen en av de bästa i mitt liv. Först drack vi champagne och sprang runt och visslade på stan. Jag fick en kram av han jag varit kär i hela detta året. Åh. Nu kan jag dö lycklig! 

Sen åt vi lunch, dansade i aulan och på flaket. Därefter var det dags att åka hem till sin fest. Fick finare presenter än vad jag förtjänar. Bland annat en iPhone av mina föräldrar, 10 000 kr av min morfar, en himla fin bild på mig och Matilda tagen 2000 inramad av Matilda. Mamma höll ett tal fast jag sagt att hon inte fick (typiskt henne!), men det var bra för det var så fint. Och sen blev det lite dans på Tegnérs och sådär.

Kommentarer
Aino

Grattis till studenten min vän! :D

2011-06-10 @ 21:40:23
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0