Tidsfördriv

Har tvättid klockan fyra. Tänkte få tiden att gå fram tills dess genom att göra en liten lista. Var minst hundra år sen jag gjorde det. Väldigt random frågor märkte jag. Sånt gillar vi.

Namn? Sanna
Ålder? 19
Hur luktar du? Ralph Laurens "Blue"
Hur pratar du? Skånska? Folk från Stockholm brukar härma mig och säga att jag pratar jättebred skånska. Andra tycker inte att det är så farligt. Utom Marina. Hon fattar inte vad jag säger. :c
Din stora last? Äppeljuice. Om det inte finns i London vet jag inte riktigt hur jag ska överleva. Dricker det hela tiden.
Var skulle du bo om du fick välja helt själv? London (74 dagar kvar)
Har du träffat någon från internet på riktigt? Men skojaru. Alla mina närmaste och finaste vänner under 2007-2008 lärde jag känna över internet. För alla i Lund var tråkiga och fula.
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Haha, oj. En himla massa gånger. 20 kanske? Min favoritgång är iallafall när jag är 6 år, tjock, har stora regnbågsfärgade glasögon och står och håller upp världens fulaste tröja med världens fulaste smajl.
Drömmer du mardrömmar? Jag har en återkommande.
Är du bra på svenska? Ja?
Den finaste personen du känner? Filippa, alltid Filippa.
Vad skulle du aldrig ta på dig? Jeans förmodligen.
När sov du senast i din säng? Oj, hm. Över en vecka sen.
Hur många bloggar följer du? 30 kanske?
Av de bloggarna du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t.ex. teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Oj. 50/50 skulle jag gissa.
Skriver du dagbok? Ja.
Kan man ha flera bästa vänner? Nej. Man kan ha många nära vänner, men bara en som är bäst.
Ord du använder alldeles för mycket? "Typ". Ibland kan jag bara svara det när någon frågar nåt. Ska vänja mig av vid det när jag är i London tänkte jag.
Kan du stå på händerna? Nej. Men jag kan slå bakåtkullerbyttor. Efter en jävla massa övning i femman.
Vad har du för mobil? iPhone 4
Vilken serie skulle du vilja leva i? Inte Lost iallafall. Vänner kanske, hade gärna varit vän med Chandler.

Favoritte? Earl Grey, alltid.
Favoritmat? Carbonara
Favoritbok? "Jenny" av Jonas Gardell
Favoritdikt? "Jenny" av Jonas Gardell. Den sitter över min säng.
Favoritdisneyfilm? Aristocats. Eller Robin Hood. Fast ingen vill se dem med mig för jag sitter bara och säger med hela tiden.
Favoritserie? Vänner tror jag. Med tanke på hur många gånger jag sett alla säsongerna. Nu har jag dock tröttnat lite..  
Favoritreklam? Just nu? Hälsprickereklamen för Apotek Hjärtat.
Favoritklädsel? Min prickiga klänning för £8 på Primarks. Har aldrig sett något så fint så billigt.


Kommentarer
Emil

Sanna! Min mobil funkar inte har. Men jag ar framme och allt ar bra. Hor av mig sa fort jag bara kan.

2011-06-16 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0