Långhelg

Sitter i mitt öppna fönster i linne och trosor och dricker rosé. Livet kunde alltså varit sämre.

Har varit jättevarmt idag. Hade Ung Grupp-återträff i Stadsparken och det var helt perfekt. Lagom väder, lagom jätteglada och alldeles för mycket kakor och läsk. Finfinaste tjejerna också.

Känns som att jag har missat en hel dag denna långhelgen. Det har jag nästan också. Sov två timmar natten mellan onsdag och torsdag och en timme mellan torsdag och fredag och sen ingenting natten mellan lördag och söndag. Tre dygn med bara tre timmars sömn och dessutom lång resa till och från Uppsala och en hel ködag och sen en konsert. Var lite död när jag kom hem. Somnade vid fem och vaknade runt lunch nästa dag. Känner mig fortfarande lite trött, det är illa.

Och medan alla längtar till studenten på torsdag fortsätter jag att längta till London. 84 dagar. Imorgon ska jag fixa ett VISA-kort så att jag kan köpa mat den första tiden innan jag fixat ett NI-nummer och engelskt bankkort. Bli augusti nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0