Imorgon tar jag studenten, fy fan vad jag är bra

Snart är skolan slut och verkligheten tar vid. Imorgon är det min tur att ta studenten. Efter tolv långa år. Känns konstigt. Att från och med måndag inte ha sommarlov utan vara arbetslös. Att min nya kalender inte ska fyllas av läxor och inlämningar utan istället konserter, picknickar, utekvällar och annat kul som händer i London. (Hittade detta igår som jag bara måste gå på när jag flyttat till London.)

Mamma har stått vid spisen hela kvällen för att fixa mat till imorgon. Känner mig nästan lite som Miranda i Sex And The City när hon ska ha sin baby shower. Med alla regler på vad folk får göra och inte göra. Vem som får komma, vad folk får säga, vad vi ska äta, när vi ska göra vad. Fast ja, det förvånar nog ingen av de som var nära vän med mig under 2008 och 2009, haha. Sweet times.

Kommentarer
Aino

Du är bra du :* Ha en fin student!!

2011-06-08 @ 21:57:36
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/
V

Ha världens bästa student! :)

2011-06-09 @ 14:47:01
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
ida

grattis sanna. ha en bäst dag!!!

tänker på dig. puss :*

2011-06-09 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0