För Marinas skull

Nu ska jag berätta vad som hänt sen Västerås. För Marinas skull liksom.

Jag har fixat mitt VISA-kort till London. Åh vad jag längtar. Fast i förrgår grät jag för första gången över det. Tänkte på studenten och när jag såg min familj uner min skylt och fick nej-men-jag-kan-ju-inte-flytta-ifrån-min-finaste-familj-tankar.

Har jobbat på sjukhuset några gånger och träffat Matilda ännu fler. Min mamma fyllde år i fredags och vi firade henne med jordgubbar och presenter.

I lördags åkte jag och några till in till Malmö och gick på White. Drack drinkar och dansade tills det började ljusna. Tog tåget hem igen, gick till Bögen i Backen för fyllemat och sen hem till Emma på efterfest med en massa random människor. Bra kväll!

Igår var jag och mamma på Ribban och såg Al Pitcher. Han var himla bra som vanligt. Vi dog lite. Asrolig och fin kväll.

Idag ska jag jobba ännu mer. Sen blir det lite konserter några dagar, avslutas på lördag med Ark. Hoho, så fint. Sen blir det filmkväll och grillkväll och Harry Potter på bio. Och sen mer Ark och sådär.

Finfint med sommarlov ju, men ge mig augusti nu tack.

Kommentarer
marina

Nu mår jag lite bättre. Allt låter så bra, så bra! & Det är så fint att du längtar till Augusti BARA för att jag kommer då. fantastiskt! ;)

2011-07-15 @ 18:18:43
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0