Fredag

Imorgon åker jag iväg till Kalmar och ser Ark. Och samma sak dagen efter i Västervik. Hoppas det blir bättre än förra konserten. Förstördes totalt av två kärringar bakom mig. Var världens krig och jag hade märken över armar och rygg i flera dagar. Började gråta jättemycket (händer ju aldrig annars när någon är störig på konsert - men detta var nåt helt annat!) och ropade på vakten vars kommentar var "jaja, de slutar snart", sen stack han. Det slutade med att Ola sa till dem från scenen. Galet. Var galet tacksam. Är galet tacksam. Trodde jag skulle dö lite där ett tag.

Var ute med Elin för några kvällar sen också. Skulle till Hipp, men sen blev det lite fail och sådär så vi stack till Skeppsbron 2 istället och hade det kul med läskiga killar som hela tiden försökte dra in oss i nån ringdans och grejer. Vet inte riktigt. Kvällen avslutades med falafel hos Bögen i Backen (igeeeen).

Sen var jag hemma hos Matilda också och såg förra Harry Potter-filmen för att fräscha upp minnet. Och igår såg vi den sista. Tog inget smink för jag tänkte att det nog inte var lönt. Bra tänkt av mig. Började gråta redan andra gången man fick se Snape eller nåt sånt och sen grät jag igenom hela filmen.

Och som om det inte var nog så såg jag "Allt för min syster" med min syster när jag kom hem. Herregud. Grät tills jag fick ont i huvudet. Fast jag redan sett den en gång. Vi fick pausa flera gånger och snyta oss för att sen kunna se vidare.

38 dagar kvar till London. Åh. Tiden måste gå snabbare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0