Onsdag

När jag vaknade idag trodde jag att dagen skulle bli sämre än sämst, men nejdå.

Kom till skolan och hade en småtrevlig mediekunskapslektion med bara tre andra elever. Hade filosofi och fick ett fint slutbetyg i den kursen. Hade religionsprov och det gick bra fast jag bara hade läst igenom det vi hade nån gång. God mat i skolan(!).

Hade en helt okej mattelektion (eftersom jag för en gångs skull blev klar med det vi skulle göra och därmed inte ligger efter!!!). Och geografiseminariet gick så jättesuperbra. Fredrik var så otroligt fin och berömde mitt arbete hela tiden (även när vi pratade om de andras). Och jag satte alla frågor!
   Och sen var jag duktig och lagade mat och tränade.

Imorgon ska också bli en bra dag. Har bara en lektion. Sen ska jag åka hem till Matilda som äntligen inte smittar. Åh. Har inte träffat henne sen förra året så det ska bli jättebra tycker jag (tralala).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0