Fredag fast typ måndag och nu lördag

Vilken lång och kort vecka. Mest jobbig och ledsam, men det har ändå hänt en del bra saker också. Typ att jag äntligen fick träffa Matilda igen efter två veckor. Att provet i onsdags gick bra och geografiseminariet gick jättejättebra. Att jag får MVG i Psykologi A. Och i Filosofi A. Och i Geografi B. Och förmodligen i Religion A också. Att det knappt varit några (seriösa) lektioner denna veckan. Att jag vann vadslagningen vilket betyder att jag ska få 200kr av min pappa.

I helgen har jag i princip inga planer. Har väldigt lite läxor också så jag känner mig lite handfallen och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ändå nice.

Aja. Nu är klockan efter fyra på morgonen.
Dags att krypa till kojs kanske. Snart. Om en stund. Heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0