"Vad sa du sa du?"

Det blev en ytterst bra dag igår. Först klarade vi av en helt okej skoldag. Sen gick jag och Elin (äntligen!!!) till McDonalds och snackade bort några timmar. Sen åkte jag hem och lagade hamburgare (igen!!!) till mig och Filippa. Så himla kul var det. Fram tills våra föräldrar kom hem vid åtta. Då låste vi in oss på våra rum och pluggade. Typ. Nästan.

Imorgon är det bara en lektion. Naturkunskapsprovslektionen. Sen är det lov. Sportlov. Februarilov. Ett mycket efterlängtat lov. Lov, lov, lov. Jag ska fira in det genom att fika två gånger imorgon. Först eftermiddagsfika med Emma och sen kvällsfika med Matilda. Och sen ska jag gå hem och sova och sova tills jag blir frisk. Eller ut i natten. Vi får se vart kvällen tar oss helt enkelt?

Nu ska jag ta min fjärde kopp te för ikväll och repetera naturkunskapen.
Godnatt.

Kommentarer
Elin

Jag vill ha hamburgare igen!!! Snart, snart, snart!

2011-02-18 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0