The Arks akustiska spelning på Folk å Rock i Malmö

The Ark kom till Folk å Rock för en sista signering och akustisk spelning. Och eftersom jag inte hade något annat för mig och det var sista chansen stack jag dit.

De hade inte speciellt mycket plats att spela på, men Ola klättrade på bord istället. Hade kontakt med alla, fast Jepson skulle givetvis spela cool. Jens var rolig och Lasse var söt.
Först Breaking up with God, sen Angelheads och lite Gimmie Love To Give, sen Disease och till sist Calleth You, Cometh I. Fantastiskt fint med allsång inne på Folk å Rock. Och Ola uppe på bordet.


Kommentarer
Aino

Haha, menar du att Jepson var dissig när han skulle försöka vara cool (så dödsdömt från början ju, haha)?

2011-02-28 @ 08:50:31
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/
V

Åhh! Gimmie Love To Give...den hade jag velat höra!!!

2011-03-01 @ 08:52:47
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0