Spykens öppet hus 2011

Igår var jag sjuk. Låg hemma och kved tills Elin kom hit och livade upp stämningen. Vi drack te på mitt golv innan vi åkte till stan och kom precis lagom för att stötta Vickan till Spyken. Där var det öppet hus.

Först hängde vi lite med Roger från Vem där? och han var inte alls lika läskig som vi trodde. Fast han måste ha superhörsel för han spelade någon musik som bara han hörde. Sen hängde vi med Lars och Fredrik och några ettor som inte vågade prata med oss.
Efter en timme ungefär gick vi för att äta mackor. Det tog mer än en timme för det var mycket mysigare och roligare där.
Alltså var det ungefär 98% snack, 1% mat och 1% värvning. Det var ändå en bra uppdelning. Och lätt värt en biobiljett.. eller fem.

När jag kom hem hade jag så ont i huvudet att jag grät och sen började jag blöda näsblod också. Men det var ändå värt det.


Kommentarer
Elin

Lätt bästa öppethus ever! ;) Jag är mer övertygad än någonsin att Roger har svalt en limpa!

2011-02-02 @ 18:05:41
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0