Halsont.

Har så himla himla ont i halsen. Sitter och dricker utspädd äppeljuice eftersom vanlig svider för mycket i halsen. (Så egentligen är det väl mer äppelvatten..?)

Vaknade vid fyra imorse (efter en timmes sömn..) och trodde att jag var döende. I malaria eller aids eller så. Fast när jag tänkte igenom det några timmar senare när jag inte feberyrade insåg jag att det nog bara är en förkylning. Så jag promenerade iväg till skolan istället eftersom vi skulle börja på något nytt på litteraturen, ha det allra sista PA-mötet med Åsa och få tillbaka matteproven. Efteråt åkte jag hem och dog i soffan några gånger om.

Sen dess har jag försökt göra annat som får en att glömma bort smärtan(!!!!). Typ öppnat en alla hjärtans dags-present, läst ett långt och fint brev, ätit jättemycket pannkakor med ännu mer socker, pratat med Matilda, pratat med Emma, hjälpt Filippa med matten, testat olika frisyrer, kollat på Säkert i Dom kallar oss artister. Typ så. Fast inget hjälper.

Jag säger som Filippa: Jag ska kötta den jäveln som smittade mig..


Kommentarer
Elin

hahahaha!!!!

2011-02-15 @ 16:39:17
URL: http://purplebrain.blogg.se/
Anonym

Å cutta honom mannen,

2011-02-15 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0