Februarilov

Har inte bloggat nu på några dagar eftersom jag varit så fruktansvärt sjuk. I fredags fikade jag först med Emma och sen med Matilda. Det var dumt och istället för att hitta på något kul när Espresso House stängde var jag tvungen att åka hem och lägga mig. Under lördagen lämnade jag knappt min säng och lyckades få näsblod tre gånger. Det var en kul dag. Jag låg på hallgolvet och grät för att jag inte lyckades ta mig till min säng.

Så jag har inte varit ute (eller duschat) sen i fredags. Men nu mår jag bra igen. Har städat mitt rum till Sam Cookes Twistin' The Night Away och resten av lovet ska jag göra en massa saker. Orkar nog inte med en enda dag till att bara ligga hemma och snora.

Imorgon ska jag och Elin förhoppningsvis till Köpenhamn om hon mår bättre (för jag har smittat henne, hehehehe), annars får jag hitta på nåt annat. Torsdagen ska jag ägna åt att plugga eftersom min läxhög på sekretären nästan räcker upp till taket. På eftermiddagen tar jag mig kanske in till Malmö för att träffa grabbsen i The Ark. På fredag ska jag till Köpenhamn (igen) med mamma och Filippa och träffa Mandy på kvällen. Och på lördag är det dags för Melodifestivalens genrep.

Det var det.
Vi hörs.


Kommentarer
Elin

mm tack för förkylningen älskling! ;)<3

2011-02-23 @ 08:07:21
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0