Marinahelgen

En strålande helg med Marina. Vi har varit i Malmö. Ätit största glassarna (sex kulor för fyrtio kronor!). Gått i secondhandaffärer. Varit ute i regnet. Gått på bio. Skrattat högst av alla i salongen. Kollat på TV. Dragit igång en sms-konversation på STEVE. Hyrt filmer vi aldrig såg. Ätit godis. Blivit oerhört besvikna på sista avsnittet av Paris Hilton's New BFF. Druckit te. Bytt presenter.

Skulle vilja sammanfatta allting ungefär såhär:


Allt var alltså precis som det brukar. Nästa gång vi ses blir i London, galet. Tredje gången vi är där tillsammans, ännu mer galet.

Kommentarer
marina

Det var toppen! :) Ett perfekt sätt att spendera den sista sommarlovshelgen på. Jag kommer inte ens ihåg vilka filmer vi hyrde så det var nog ingen stor förlust. 8] Men du får säga om de var bra sen och om mitt te smakade gott. & du får gärna skicka bilderna så jag kan skriva ett värdigt inlägg om helgen. (Du vet hur jag är med mina bilder)

2011-08-09 @ 11:18:27
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0