Lugna torsdagen

Idag var det nationellt prov i svenska. Kändes som att alla i hela Lund skulle skriva det när jag hoppade på bussen och ALLA satt och stressläste häftet. Hade förberett mig en massa också. Brett en macka, köpt godis och dricka. Och sovit 8(!) timmar under natten. Hann ta två godisbitar och en klunk, sen var jag klar med hela. 40 minuter tog det. Sen satt jag och rullade tummarna tills det gått två timmar för att inte vara den första som gick. Försökte få kontakt med Elin, men hon var helt inne i sitt skrivande. Hm.

Har för övrigt inte gjort något av allt som står på min lista över saker jag måste få gjort innan jag åker. Åh. Det blir ett fullt schema imorgon. Skolan, biblioteket, AF, Posten, Ica, städa, packa, fixa. Men det gör inget för på lördagmorgon får jag äntligen lämna Lund några dagar. Har väntat på det sen januari ungefär.

Och nu ska jag ut. Hejsvejs.

Kommentarer
Elin

Haha men du var ju sinnes snabb. tyckte jag var klar tidigt...

2011-04-15 @ 08:26:59
URL: http://purplebrain.blogg.se/
marina

sv: Jag saknar dig också, hela jävla tiden! & jag hoppas vi kan träffas snart.

2011-04-16 @ 08:34:25
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0