Flowers never bend with the rainfall

Kom hem för bara en liten stund sen. Så himla lång och varm dag det varit.

Började med att jag vaknade klockan fem. Fem timmar innan jag började. Kul.
Skolan var iallafall chill. Hade två lektioner, fixade biljetter till Spyxet, snackade med Emilia. Skyndade iväg till körskolan och hade lektion. Idag erkände t.o.m. min körlärare att det var varmt. Och att vi snart kan gå vidare till nästa steg (thank god!).
 
Skyndade tillbaka, handlade en liten sak till Mandys present som snart är helt klar och kom tillbaka till skolan lagom för att få mitt kulturprov (som gick himla bra) och äta god kaka på projekttiden.

Tog bussen med Emil till Linero. Träffade hans mormor, hjälpte henne, fikade. Tog en promenad, fast vi dog av värmeslag efter en stund. Märkte att tiden runnit iväg läskigt snabbt så vi fick ta bussen tillbaka och nu är jag här.

Ska snabbplugga en liten stund och sen gå en runda med Matilda. Ändå bra dag.

Kommentarer
Emil

Tack för att du hängde med idag. Min mormor älskade dig, givetvis. Vem gör inte liksom? Ring mig ikväll så berättar jag vad som hände sen.

2011-04-26 @ 20:08:37
Aino

Svar: Ja, verkligen! Älskade Den allvarsamma leken med!

2011-04-28 @ 13:21:22
URL: http://genomdimmorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0