We say smart things and we're looking good

Efter att Elin & Cajsa gått hem idag drog jag på mig kläder och gick iväg för att träffa Matilda ("Herregud Sanna, du hade byxor förra gången vi träffades och shorts denna, vad har hääänt med dig!?"). Vi tog en promenad, gjorde smoothie och pratade om det vi alltid pratar om när vi ses.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Med tanke på att jag var ute halva natten och bara sovit några få timmar tror jag på sömn?

Denna veckan kommer bli fin tror jag. Känner som Mandy smsade till mig innan: "I'VE GOT A FEELING THAT MÅNDAG IS GONNA BE A GOOD DAY!". Imorgon ska hon & jag testa på Zumba (och gå ner 15kg på kuppen!). Och jag ska träffa Jas. På tisdag är det D-dag, på onsdag slipper vi matten, på torsdag ska jag & Elin äntligen göra våra älskade strutsar, på fredag ska jag se Singin in the rain på Operan, på lördag har Elin fest och slutligen på söndag ska jag på Dockplats '10. Bra vecka.


Kommentarer
Elin

Vädligt bra vecka, Ljuspunkten: STRUTSARNA!!

2010-09-06 @ 15:28:18
URL: http://purplebrain.blogg.se/
Mandypandy TJOHO MÅNDAGAR ÄR FINA DAGAR MEN DDAGAR ÄR BÄST

fan att jag svek zumban idag, vilken svikare jag är. Men det blir antagligen lika fint imorgon? vi får hoppas!!!

2010-09-06 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0