Septembers andra D-dag

Idag var jag så himla duktig. Gick upp tidigt, åt en nyttig frukost och bytte om. Promenerade (!) bort till Gerda för att köra Zumba med Mandy & Anna. Det blev inget för vi hade inte några biljetter. Anna kom in ens in på Gerda. Fail. Så jag & Mandy körde ett ovanligt jobbigt gympastångpass istället.

På bussen hem, satt det två gubbar på sätet framför mitt. Den ena hade en plastpåse med bara en enda apelsin i. Den andre tog på sig en keps precis när dom skulle gå av där det stod "JUST DO IT!". Så fint.

När jag kom hem duschade jag och åt en nyttig lunch. Och nu, efter att ha segat framför tv:n nån timme ska jag sätta mig ner och skriva klart det sista på min geografiinlämning. Och skriva ner några rader till på naturkunskapen. Och hitta en reklam till filosofin. Resten får nog vänta tills imorgon för sen kommer Filippa hem och senare ikväll ska jag hem till Matilda.

Ha en fortsatt fin D-dag. Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0