Torsdag

I måndags var jag och Elin och provade bh:ar till henne. Det gick dåligt, hennes bröst är omöjliga. I tisdags var jag i Malmö.

Igår åkte jag till Hjärtat direkt efter skolan och träffade Matilda. Hon blev så snygg, så snygg. Tog dock lite längre tid än väntat och när vi var klara var det redan mörkt ute. Så hon hängde med hem till mig och åt makaroner tills klockan blev mycket.

Men vi hann inte prata klart (gud vad mycket man har att berätta när man inte träffats på fyra dagar?!) så vi ska ses ikväll igen. Och eftersom jag ska demonstrera mot SD får hon snällt hänga med.

Ha en trevlig D-dagskväll.

Kommentarer
Elin

Du kan vara omöjlig.....



puss :*

2010-09-24 @ 13:24:59
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0