Jag får liksom ingen ordning




Så, tre bilder från i måndags. Jag, Matilda och en kastanjegubbe - the gang.

I onsdags skrev jag det första provet i hela mitt liv som jag inte pluggat till. Det gick förvånansvärt bra, funderar på om det borde bli min nya melodi? På eftermiddagen var jag på Fågel och informerade deras åttor om UngGrupp och på kvällen snackade jag och Mandy bort några timmar på Espresso House - perfekt onsdag.

Igår var det chilldagen nummer 1. Film på kulturhistorian, självmordssnack på filosofin (sydsvenskan var där och intervjuade), håla, psykologi och flummig mediekunskap (as usual). På kvällen var jag, Elin & Cajsa på teater i Malmö - men den var så speciell att det behövs ett eget inlägg för det!

Och idag. Idag är jag sjuk. Vilket suger ganska hårt för 1. jag missar saker i skolan, 2. det är jobbigt att inte orka göra annat än att glo på tv och snyta sig, 3. jag var tvungen att ställa in vinrundan i Köpenhamn, damn.

Jag och mamma har iallafall bestämt att vi ska se den här filmen på bio:
 
(Jajaja, jag är svag för Colin Firth, England och 30-talet.)


Kommentarer
Emil

Du svarar inte när jag ringer?

2010-10-08 @ 20:23:07
Elin

Du missade nada, bästa dagen att vara sjuk på. ^^

2010-10-09 @ 01:17:03
URL: http://purplebrain.blogg.se/
matilda

fint med bullbak, har ätit dom varenda dag nu (a) fast dom börjar ta slut.. så jag föreslår nytt bak någon dag. Puss och jag saknar dig och tycker matten kan slänga sig i väggen :)

2010-10-10 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0