Effektivtjej_92

Det är faktiskt lite sjukt hur mycket jag hunnit med denna helgen. Städat mitt rum, städat toaletten, dammsugit och dammtorkat lägenheten, haft maskeradmiddag, strukit två kassar med kläder, skrivit labbrapporten, gjort hälsoarbetet, gjort celluppgifterna, nästan gjort klart psykologin, läst svenskan, börjat på naturkunskapsprovet, börjat på kulturhistorieinlämningen och övningskört för första gången i mitt liv.

Ikväll ska jag och Matilda dricka smoothies och kolla på Gardell som är med i Parlamentet. Alltså ett rätt fint slut på en rätt sorglig vecka.


Kommentarer
matilda

strax strax är du här och det är najs big time. puss på att du varit så duktig denna veckan !

2010-10-17 @ 20:00:29
Elin

Tss...



Hur gick det att köra?

2010-10-18 @ 07:33:45
marina

Det är skönt att höra att du inte slutat plugga efter det där oväntade mvg(t) ? Oo ;)



OCH! nu måste berätta, hur gick körandet?

2010-10-18 @ 08:44:28
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0