jag vill bara explodera, lite till och lite mera

Igår var det utbildningsdag hela dagen på ungdomsmottagningen. Jag blev så himla inspirerad att jag bara vill börja projektarbetet nu. Nununu. Efteråt gick jag och Cajs till bibliotekscaféet och brainstormade. Allt kommer bli så himla bra, vi pratade nästan i munnen på varandra så mycket idéer vi hade. Och ojojoj vad kvällen/natten blev rolig/konstig/lyckad.

Idag tar jag mig en återställare och bäddar rent i min säng med barbielakan. Ikväll är det middag hos Elin och "En kväll med Peter Jöback" efter det. Brabrabra helg.


Kommentarer
Elin

Åååh tell me all about it latoor! ;) svengelska

Fin fin fin fin fin fin! 3

2010-10-02 @ 14:56:02
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0