Veckan

Har inte hunnit blogga denna vecka över huvud taget så jag tänkte dra den i korthet nu: 

Måndag: Jag och Cajsa hade vår andra UngGrupp-träff. Alla var där. Det var tema Vänskap&Familj och vi åt många kanelbullar. 

Tisdag: Skrev ett halvtaskigt psykologiprov. Efter skolan fikade jag och Mandy på Mormors med varm choklad och vaniljbullar så länge att jag missade middagen. Ungefär så som novembereftermiddagar ska vara.

Onsdag: Aslång skoldag men när den äntligen var slut hoppade jag och Elin iväg till McDonalds och sen hoppade vi iväg till bion och såg Harry Potter. Så himla bra.

Torsdag: Elin och Cajsa hängde med hit efter skolan och lagade mat. Sen åkte vi in till Malmö, träffade Lars och gick på inspelningen av Robins. Det var rätt segt och trist.

Fredag: Vintern kom till Lund idag. När jag kollade ut imorse snöade det. Och det var egentligen lite för kallt för att gå utan halsduk. Det var utbildningsdag på Ungdomsmottagningen hela förmiddagen och efter lunch kom jag tillbaka till skolan lagom för att kolla på film och äta kakor. Ändå okej dag.

Nu är det äntligen helg. Min mamma åkte till Budapest imorse och Filippa ska på disco så ikväll ska jag och pappa ha myskväll. Väldigt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0