Tisdag

Jag kom hem från London (som jag ska berätta om i ett annat inlägg, snart!) i lördagskväll. I söndags träffade jag Matilda. Vi hade inte träffats på över en vecka så vi hade så mycket att prata om och så många kramar att ge. Vi bakade kladdmuffins till mina tjejer och pratade hela kvällen.

Igår drog jag och Cajsa igång UngGrupp och det var kul. Alla tjejerna var söta och snälla och allt gick bra tills Cajsa tappade bort den stora svarta pärmen. Vid halv åtta gick jag hem och det var kallt. Nästan vinterkallt. Så tråkigt att komma hem från London där man kunde gå ute i kofta.

Idag är det D-dag. Matilda ringde och väckte mig runt lunch och kom hit en halvtimme senare. Vi åt frukost (okej, frukost för mig, lunch för henne) och snackade.

Hon gick precis hem och nu ska jag börja plugga till geografiprovet jag har imorgon.


Kommentarer
CJ

Asså den där jääävla pärmen... ÅNGEST!!

2010-11-09 @ 20:56:13
URL: http://mybigadventure.blogg.se/
Anonym

älskar att kunna komma hem till dig och sen gå hem och må så mycket bättre. puss på det

2010-11-11 @ 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0