"Folk som spelar vitt dragspel borde dö"

Sitter i mitt fönster och älskar att det är så varmt ute, mhm.

I tisdags var det en väldigt kort dag. Eller.. den blir ju vad man gör den till (=skolka gympan och därför ha sovmorgon till 14).
Igår var det D-dag. Jag klippte mig. Och slingade håret. Alla såg det utom pappa. (Matilda sa att hela jag var extra väldigt supersnygg idag. Då blir man glad.)

Marina skrev detta till mig för några dagar sen.

Hon är en sån fin kompis.

Egentligen borde jag packa just nu för imorgon tar jag tåget upp till henne och spenderar helgen där. Men jag orkar inte. Borde plugga också. Och städa. Och stryka. Men skitsamma. Det löser jag inatt.

Den här dagen har jag nog hunnit med alla känslor som finns, tror jag. Efter skolan och historieskitet (som är klart!) gick jag & Elin och satte oss på McDonalds och snackade bort några timmar. (Tiden går alltid så snabbt med Elin?) Sen gick vi till SF och kollade på en förhandsvisning av HippHipp och sen gick jag hem utan jacka för den var inlåst på Spyken.

På det hela taget var det en mycket bra dag. Med extra mycket.. Hans? xD
(Palme är också klart vilket innebär att jag & Matilda ska ta oss varsin behövlig drink så fort vi hittar tiden, oh yes. Kreativt.)

Kommentarer
Marina

& nu känns det ju himla tråkigt att jag faktiskt har en extrem utväxt iaf, förlåt! Jag ska göra mitt bästa för att dölja den! Men det är ju ändå tanken som räknas? ^^ Snart kommer du! :D

2010-05-28 @ 08:33:18
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Elin

För att jag är en tidsmaskin...

2010-05-29 @ 12:07:57
Matilda

Hans, Hans, Hans ;)

men du, han tycker du är mycket trevlig, men som du vet lite blyg för att säga det så jag gör det åt honom :)

Helgen hinns drinken med då? Får se till att ha vad som ska ha's i hemma bara men det var väl bara två olika sorter? x) vi löser det !

:*

2010-05-31 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0