Måndag

Jag vill inte klaga, men åh vilken dåligt dag det har varit.

Började imorse efter noll timmars sömn med att gråta över mitt hår, well, det lilla som är kvar vill säga. Satte upp allt i en tofs vilket bara gjorde att det syntes ännu mer.. (Fast morgonen bjöd även på många fina citat från min pappa.)

Sjukanmälde mig, men stack till skolan iallafall för att vara med på arkivet. Var tvungen att fixa historian.

Mådde något bättre efter ett antal timmar tillsammans med Elin. När jag kom hem igen stod mamma och trampade och ville göra nåt kul med mig. Så vi drog till Malmö. Hittade inga skor, men typ tio böcker och en film. Det var det enda fina idag tror jag. Köpte en jättestor godispåse för att trösta mig med också.

Åkte hem och kände mig sämre än någonsin. Var tvungen att lägga mig vid sju och vaknade nu vid elva igen.


Kommentarer
CJ

Önskar att jag kunde säga "Var HEMMA idag!"



Men det blir nog inte så bra... Inte idag iaf. Ses snart! :*

2010-05-18 @ 06:45:36
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Elin

Puss på dig min fin rullator! Vägen ut is the shiiiiet! <3

2010-05-18 @ 11:44:55
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0