Torsdag

Jag älskar att jag har vänner att sms:a när jag har håla.
"Lång håla, ses?"
"Stortorget, 10 minuter!"
Och så glassar man i solen i sådär nån timme.

Webbdesignen var skön idag. När jag kom dit var det datorstolsrally och vi var bara tre på 20-minuterslektionen. Mer sånt i skolan tycker jag.

Kom hem dödssvettig (visst, man ska inte klaga på värmen - men jag hade svarta kläder och DocMartens!) och irriterad. Då ringde Matilda och bjöd hem mig på pizzafezt. Som vanligt blev det även ett "bredvid ölen"-besök och slutade hemma hos mig. Målade naglarna och pratade om sorgliga saker. Jag tyckte att det var sorgligt iallafall.

Fikade på balkongen med mina kära föräldrar. Det är så tyst när Filippa inte är hemma. Fast hon kommer imorgon. Som jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0