"Tack Gud för facebook säger jag bara!"

Fan vad den här helgen sprang iväg snabbt. Valborg, dagen-efter-valborg och dagen efter dagen-efter-valborg. Ja, herregud..

Och den här dagen har varit bra. Och nyttig. (Och en riktig Lars-dag.. Ehehehee..?)
Vaknade kvart över sex (tre timmars sömn, wehey!) och åt omelett. Och tränade lite. Var i skolan åtta (borstad och fin, HAHAHAHA). Italienska, historia, lunch, ångest, engelska.

DGL:en blev lidande som vanligt idag och istället tog jag bussen tillsammans med Matilda hem till henne. Vi diskuterade sexguden Palme och hur jag gör när jag ska gå på toaletten dom dagarna jag har slips. Sånt där man måste diskutera ibland. Skulle bara stanna några timmar, men några blev sex. Aja. Jag är hemma nu iallafall.

Nya tabletter har fixats också. Efter att ha knaprat i mig tre kartor av dom andra insåg jag att dom inte hjälpte, alls. Bra där.

Hoppas veckan går snabbt. Så att det kan bli fredag. Fin-fredagen.

Kommentarer
Elin

Sanna pekar

Elin skrattar

Lars tittar förvånat

2010-05-04 @ 22:32:00
Sanna svarar

AAARH. Pinsammast den dagen - helt klart.

Jag kan snart inte visa mig på skolan mer.. oO

2010-05-05 @ 00:17:47
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0