"Nej, det är ju kort krulligt och svart!"

Ja, det var jag som sprang ute vid halv fyra inatt utan byxor och ja, det var även jag som gick omkring med världens turban på huvudet utanför Netto ikväll.

Jag har pluggat alldeles för lite idag, givetvis. Men min DGL är klar och inlämnad iallafall. Med 20 timmar till godo. Och min hals mår helt okej. Det är ju bra.

Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle säga det, men imorgon är det äntligen måndag! Det betyder att man förhoppningsvis kommer kunna gå på toaletten (!) och duscha (!!!) igen. Och det är ju trevligt. (Speciellt för andra kanske?)

Nu ska jag plocka ihop mig inför imorgon och dricka en kopp te. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0