New York is awesome - "I'm watching you.."

Jag kommer sakna alla amerikanare som går runt och sjunger för sig själv (oh, det var många det!), gula taxibilar & skolbussar, donutsstånd i varje gathörn, Central Park, Brooklyn, söta pojkar, att hitta nordpolen på en gata bara sådär, secondhandaffärer som spelar Smiths, söta gubbar som skjutsar en och säger ”no problems”, breakdansande killar på tunnelbanan, dörrvakter som håller ett paraply över en när man stiger ut ur taxin, jordgubbsfrappuccino utan grädde, Little Italy, Chinatown, Svampbob, konstiga amerikanare (”I’m very angry right now!”), vårsolen på New Yorks gator, att äta omelett/pannkakor/våfflor med glass/jordgubbar/nypressad apelsinjuice till frukost, gula shoppingpåsar, amerikanskt äckligt godis..

Jag kommer sakna allt det. Och ännu mer. New York var verkligen awesome.
Här ska ni få se en massa bilder.



































  Plötsligt förstår jag precis hur Markus menar med allt.
  "..just som ett avsnitt av nånting jag sett sent hemma på TV."

Förresten. Det här med jetlag är bara trams. Jag har varit uppe två dygn i streck nu och börjar äntligen bli lite trött. Första natten i min säng på en vecka. Det ska bli skönt.

Kommentarer
Marina

åh Sanna! strawberry fields! Jag tror du redan vet hur grymt avundsjuk jag är! Jag älskar Imagine bilden, det ser ut som snubben bakom pekar, skrattar och säger "look, dumb tourists" Mycket kul må jag säga. Och tjejen på samma bild som pekar upp i luften och hon i röd kappa tittar nyfiket efter det hon pekar på. Men ni är fina såklart. ^^

New York verkar så fantastiskt, jag dör. Jag måste dit någon dag. & jag har saknat dig, jag har suttit upp till 3 på morgenen de senaste dagarna och varje gång har jag tänkt "tänk om sanna hade varit hemma nu".

Och du är 18 nu för satan! GALET! :D Du måste skicka listan på skivor så jag kan skicka iväg din present/julklapp snart! (förlåt att jag alltid är så sen)



sv: Det är ju helt awesome! (att du ska till London) Den känns som alla ska dit på höstlovet, haha, kanske vi syns? ;)

Du vill inte ha mitt hår, det är helt utan volym och allt, det enda som är snyggt är färgen. Ditt hår är mycket finare! (kanske inte med bajsbrun utväxt, men annars) ;)

& kudden är jävligt snygg, och sköööön!



& att du ska komma i maj låter helt fantastsikt! Då får du berätta NY i minsta detalj - okej? (köpte du btw en såndär I love NY t-shirt? haha) PUSS!



2010-03-31 @ 11:45:39
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Elin

IIH Fan va roligt det verkar!! BERÄTTA ALLT IKVÄLL!

2010-03-31 @ 12:47:37
Rosa

Det ser så härligt ut! Verkligen underbart.

"For Andy"-bilden gillar jag, den är grymt fin, budskapet och allt (jag har suttit och pluggat heeeeela dagen, och är lite för insnöad på budskap, analys och allt vad det heter.. x) ). Den på dig ovanför antar jag att den är från din 18 årsdag?! Härlig, ett steg närmre vuxenvärlden liksom ;)

Jättefina, underbara, mysiga bilder allihopa, och nu ångrar jag sjukt mycket att jag inte hoppade ner i din resväska eller ngt...



Förlåt för alla konstiga formuleringar och sånt. Tror att jag är relativt klar med allt plugg, och då får du berätta mer detaljerat :D



Tack för kortet, jag blev väldigt glad (: <3

2010-04-01 @ 01:52:27
URL: http://enrosagnu.blogg.se/
V

ÅHHHH! jag vill oxå till new york! :D

2010-04-01 @ 09:22:08
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Jenny

Åh den Alice in Underlandet-statyn är med i Remember Me och jag satt och undrade om den fanns på riktigt :D Fantastiskt fin!

2010-04-01 @ 18:49:51
URL: http://goodbyejupiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0