Matilda + parfym/borste/kam/smink/allt hon äger = sant

Idag har jag köpt ett teträd. Det är jättefint och står nu i mitt fönster.

Igår var det en himla trevlig eftermiddag & kväll. Hängde med Mandy hem till Olivia och där bakades det två rulltårtor till klassen och sen en kladdkaka till oss. Väldigt god & kladdig (vilket gjorde att vi fick komma tillbaka imorse och äta resten till frukost, hehe).

Efter några timmar hos Olivia drog jag iväg och träffade Matilda som skulle sola. (Jag har insett att jag har väldigt svårt att hitta saker i Lund. Dåligt som fan av mig.) Och sen gick vi till EH och fikade & snackade tills klockan blev en del.

När vi till sist skildes åt (efter några dra-ut-på-hejdå:et-varv) dansade jag hem genom Fågelparken och somnade på tok försent, såklart.

(Och nu är det helg. Hur skönt är inte det? Jag dricker cola & lyssnar på The Strokes. Historiearbetet & städningen får vänta till imorgon.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0