"Är det för att afrika ser ut som en kuk?"

Fredagen var en väldigt bra dag. (Om vi bara totalignorerar matteprovet..!) Vaknade efter tre timmars sömn och var av någon underlig anledning hur pigg som helst. Och det kändes lite som att jorden inte snurrade lika snabbt som den gjort hela veckan längre.

"A single man" på kvällen. Den var väldigt fin. (Fast det visste jag ju redan.)

Igår drog jag hem till Matilda. Vi drack te och sen drog vi ut i marskvällen för att hitta naturgodis. Men det gick givetvis inte bra med vilket naturgodis som helst (vi vill inte ha något som finns mittemot ölen på coop..). Till sist hittade vi både naturgodis och mango och passionsfrukt och handlade så mycket att pengarna nästan inte räckte. Och sen hela vägen hem igen. Matilda var död när vi kom hem till henne.

Sen snackade vi hur länge som helst och hon somnade och klockan blev mycket så jag spenderade natten där. (Varför känns det som att det alltid blir så? xD)
Och sen vaknade vi som vanligt tidigt (Cajs, sluta skratta, jag kan faktiskt skriva "som vanligt" och "tidigt" i samma mening! ;o) så efter frukosten stack vi hem till mig och nu sitter vi här. Jag försöker mig på lite naturkunskap när jag nu har ett naturgeni här, men det går halvbra. Matilda stör lite mer än hjälper. ;) :*

Oh well, nu ska vi dra iväg till stan.

Kommentarer
CJ

Hahahahahahhahahahaha...



Yeah, riiiiiight..... x'D

2010-03-08 @ 15:57:47
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Matilda

Haha jag som trodde du ville ha mig här, åh förresten var msn också lite störande och och .. (bortförklaring..)



Förresten, kan vi någon eftermiddag gå hem till dig och bra snacka? ;*



Tänkte gå och kolla hur det går för dig och dina makkisar i micron nu (tvivlar nstan lite på dina hemkunskaps-kunskaper!)



Btw, jag funderar på att våldgästa er gäst madrass inatt, så om du vaknar tidigt imorrn - you will have me to blame ;)



Love!

2010-03-08 @ 17:35:41
URL: http://youwillneverwin.blogg.se/
Marina

sv: åh, jag vill också se den! men ingen annan här vill se den med mig, de är så tråkiga Oo

Jag vet inte varför det inte är så men det suger! jag vill ha 60-tal i London med raka klänningar och otroliga ögonsminkningar, varför kan vi inte få det?

2010-03-09 @ 07:25:22
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0