Lördag

Det har varit en fin dag. Givetvis, mina föräldrar är ju borta.

Matilda sov som sagt här inatt. Det blev film och vin. Och vi gick och la oss redan ett eftersom båda nästan kände sig döende av utmattning.

När hon gick hem vid lunch idag tog jag och Filippa första bästa tåg till Malmö och hade en superrolig dag. Dog lite av skratt, fast Filippa tyckte det mesta var pinsamt. Vi shoppade loss riktigt, åt glass i parken vid Operan och vilade fötterna i en soffa på Myrorna. Några timmar senare tog i tåget hem. ("Du ser på hugget ut!" HAHAHA)

När vi kom hem var klockan fem och vi bakade pizza som vi sen tog ner och åt i parken. Kollade även på en gubbe som slog runt sig med en pinne och övade på att stå på händer.

Nu sitter jag på balkongen. Filippa är ute med några kompisar, men när hon kommer in igen ska vi kolla på film och käka godis. Och sen bre ut oss i mammas & pappas säng och sova länge. Får se vad för kul som händer imorgon.

Kommentarer
Elin

myys!



btw blev jag sugen på pizza nu...

2010-06-06 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0