Torsdag, finfina dagen

Hela detta läsåret har Markus sjungit "det är inte hur man har det, det är hur man tar det" för mig. Jag har insett såhär lite försent att jag borde lyssnat mer på honom. (Även om min pappa alltid säger att jag lyssnar på tok för mycket på honom.)

Skoldagen har faktiskt varit bra. En och en halv lektion. Naturprovet gick bra. Väldigt bra med tanke på att jag satt och råpluggade in alla 40 sidorna på tvåtimmarshålan innan. Fast svaret "Det är inte bra att få en kallsup." på frågan "Varför ska man inte bada när det är algblomning?" kanske jag inte får rätt för. Vi får se.

Fler och fler lektioner blir inställda. Är det ens lönt att vi har skola nästa vecka? Egentligen inte. Ingen engelska, DGL, svenska, italienska, historia, webbdesign. Härligt! 

Eftersom min mobil inte funkar kunde jag inte få tag på Mandy så istället fick jag sätta mig med språkhistorian. Och jag är klar. Kan ni förstå det? Jag är klar med alla tvåans läxor/prov/redovisningar/inlämningar. Ett tag där i april trodde jag fan aldrig att det skulle hända.

Imorgon kommer Elin hit. Det är egentligen utflykt med Johan & Anette till Malmö, men vi tänkte vara rebeller och stanna hemma. Hoppas det blir fint väder så att man kan sitta och sola på balkongen.
På kvällen kommer Matilda hit och sover över. Och sen är det äntligen helg och då åker mina föräldrar bort. Åh, det känns som att jag äntligen kan få något slags liv tillbaka igen.

Kommentarer
Cajsa

Hahaha, ofta du svarade så?! Fan, jag skulle också svara så ju! xD



Hoppas ni får en bra dag! Hälsa! <3

2010-06-04 @ 07:23:33
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Elin

hahah klockrent svar! <3

2010-06-06 @ 12:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0