Lite text, puss, vi ses

Några dagar sen jag bloggade senast, jag vet. Det blir lätt så på sommaren. Tiden tickar iväg och det händer en massa saker som är roligare än att sitta inne vid sin dator. Men jag lever!

Första veckan av sommarlovet har gått och jag har hunnit med en hel del.

Jag träffade Jasmin vilket var en evighet sen sist. Vi köpte glass och gick en runda i solen. Tråkigt att hon är i Jordanien hela sommaren - nu när man inte har hundra läxor.

Och så har jag hunnit med att fira Cajsa, kollat på alla SATC-säsongerna, tränat en massa, varit på grillkväll hos Elin och åkt en sväng upp till Göteborg. (Mer om dessa grejerna kommer senare, har som sagt inte haft tid till att blogga.) 

Om några timmar ska jag på ett möte i stan för sommarpraktikanter. Jag har fått ett sommarjobb! Börjar om två veckor. Tre veckor på ett fritids - kan det blir mer perfekt eller? Sen ska jag träffa Emma som äntligen kommit hem från Paris. Nästan ett halvår sen vi träffades senast. Sinnes.

Jag hoppas på att denna veckan blir lika kul. Även om den inte kommer slå nästa. Peace&Love '10 med Aino kommer bli något alldeles extra tror jag!

Kommentarer
Aino

Åh, P&L-peppen! : D

2010-06-21 @ 12:27:25
Elin

Äntligen ett inlägg! ;) haha

2010-06-21 @ 13:16:13
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0