Tisdag

Herregud. Vilken jobbig dag. Världens sämsta.
Vi var i Köpenhamn hela dagen. Det regnade hela, hela tiden och det var kallt och jag & Elin vann inte tipsrundan och jag var så trött efter natten att jag knappt kunde stå upp.

När vi kom tillbaka till Lund kom alla treor i balkläder. Jag blev bara en aning avundsjuk när jag tänkte på vad som väntade när jag kom hem. Plugg, plugg, plugg. Hade ett tal som jag bara börjat lite på och som ska hållas imorgon - klart! Hunnit öva in det lite halvt. Strulat med s&f-redovisningen som jag ska hålla imorgon. Men det har typ löst sig nu. Suck. Känner mig lite småsjuk och min energi är på 0. (Två dagar till!) 

Pratat en del med Jojja (Vi firar två år idag, btw. Fint!) & Matilda. Dom gjorde min dag bättre.

Ska snart gå och lägga mig. Nästan så att man tycker att jag har gjort mig förtjänt av det. Morgondagen blir nog lika jobbig som denna dagen.

Och just det! PK-mötet igår var väldigt intressant. Vi drack vin och åt asgod mat. Min mamma var så otroligt duktig och Vilks var inte riktigt vad jag föreställt mig. Ja, herregud..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0