Tisdag

Okej, gårdagen; Mötet var totalt onödigt. 15 minuter, sen fick vi gå. Träffade Emma och hjälp vad det var längesen! Vi fikade på EH och pratade om vad som hänt det senaste halvåret - vilket var en hel del!
Sen gick vi en runda på stan och hon köpte en tröja och vi köpte godis och satte oss på en bänk och skrattade åt så sjuka låtar att killar flyttade ifrån oss. Helt plötsligt var klockan nästan halv åtta och vi var tvugna att sticka hem, tyvärr.

Idag träffade jag Elin i stan och vi gick en liten shoppingrunda. Eller, hon shoppade. Jag hittade inte en enda sak jag ville ha. Solade utanför Domkyrkan och vid fyra tog jag tåget till Malmö. Där hittade jag inte heller något förutom min mamma. Men det var ändå lyckat för det var ju trots allt henne jag kom dit för.

Ikväll har jag och Aino planerat p&l. Herrejävlar var kul det ska bli!
Nu ska jag ut. Tjingeling!

Kommentarer
Aino

Åh, det blir bäst! Jag gillar att planera också, hehe :)

2010-06-22 @ 23:21:58
Elin

Vet du va? De lurade mig på lindex! Tog betalt för alla delarna! Va fan... nu måste jag ju in igen...

2010-06-23 @ 09:54:35
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0