"Oj.. har det hänt nåt mer?"

Igår skulle ju jag och Matilda egentligen fira att vi aldrig mer behöver ha gympa (åhåhåh!), men hon ställde in. Det gjorde inget för huxflux hade jag gjort upp nya planer med Elin som var här på 40 minuter.

Vi pratade om feta, grovådriga saker och åt godis hela kvällen. Tanken var att vi skulle dygna, men vi var så satans trötta. (Fast Elin var tröttast vann hon på Skip-bo tre gånger i rad - sen slutade vi spela.) Sen hade vi världens mysigaste natt i min säng, men vad vi gjorde får ni inte veta (och inte Elin heller!).

Trots att vi inte sov så många timmar vaknade vi ändå innan klockan ringde. Det var fint att gå till skolan hand i hand i regnet idag. Skoldagen var för övrigt rätt onödig. Men jag har fått reda på alla mina betyg nu iallafall, tror jag.

Ikväll skippar jag alla studenter för att se Filippas musikal i Stora matsalen.

Nu ska jag äta en piggelin och kolla på den sista timmen av Avatar. Kan den filmen bli längre och segare eller? (Jag förstår nog inte grejen.)

Kommentarer
Elin

Hahaha, och härliga köttpaket! :D



Underbar kväll! Speciellt när jag vann fast du hade ett kort kvar och ja alla! MOhsahahha

2010-06-09 @ 20:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0