Låt såret vara

Vilken härlig dag. Vaknade för en timme sen och hade drömt en så himla fin dröm. 
Sitter nu på balkongen och väntar på att Matilda ska höra av sig. Mamma sms-bombar mig. (Har hon inget jobb eller?)

I fredags träffade jag Elin & Cajsa på stationen. Vi tog tåget till Helsingborg. Där hade vi midsommarpicknick och var på teater. Den var dålig, egentligen.
Tog tåget tillbaka till Lund och inne på 7eleven var det en man som skrek "mamma!" hundra gånger ungefär. Åkte hem till Cajsa och åt glass med jordgubbar och drack.
Vid halv ett gick vi ner och nakenbadade i havet. Det var skönt och Elin älskade hur det guppade.

När vi vaknade dagen efter (alltså igår) var Elin fortfarnande full (?) och Cajsa bakfull (?!). Slökollade på TV och sen åkte jag hem i nattlinnet och fixade till mig. Spenderade hela eftermiddagen hos farmor & farfar, men det är inte ens värt att skriva mer om det.

Bilder från kvällen (men tyvärr inga från badet..)












Kommentarer
Elin

DEN VAR VISST BRA! Andra akten i alla fall! ;) <3

Tack för en underbar midsommar! och julafton! ;)

2010-06-27 @ 19:01:14
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0