Friday night and I'm going out drinking

Det var bra att jag & Elin bestämde oss för att skippa skolan idag för dagen har varit bra fin här hemma.
Hon kom hit imorse vid halv elva och sen satte vi oss och jobbade hårt i några timmar. I solen givetvis, vilket resulterade i att Elin brände sin rygg och jag min ena arm (varför alltid EN arm, aarh?!). Sen chillade vi i soffan innan hon var tvungen att gå.

Nu sitter jag på balkongen och väntar på Matilda. Jag vet inte än vad vi ska göra. Dricka vin och kolla på en film kanske. Eller så drar vi ut någonstans.

Kommentarer
Cajsa

Hur lyckas du? ^^

2010-06-04 @ 20:59:12
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Elin

Det gör fortfarande ont :(



2010-06-06 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0