your face is a mess

Jag hinner ju inte skriva längre. Kanske har jag äntligen skaffat mig ett liv?

Elin skulle sova här måndag-tisdag, men en natt blev två. Och det var ju himla fint. Vi åt Carbonara. Vi kollade på film. Vi åkte till Hässleholm. Vi åkte till Kristianstad. Vi satt på en gräsmatta i Kristianstad och åt hamburgare. Vi åkte till Helsingborg. Vi myste i min soffa. Vi åt risotto vid tio på kvällen. Vi sov lite.

Onsdagnatt spenderade jag ute och torsdagdag spenderade jag (därför) i sängen. Och igår kom min familj hem, vilket betydde att jag kramade Filippa från nio till två ungefär.

Nu ska jag äta kladdkaka till frukost och sen vara med Filippa hela dagen lång. Och ikväll är det Helsingborgsfestivalen som gäller. Jag gillar sommarlov.

Kommentarer
Cajsa

Om det hade funnits en "gilla-knapp-ala-facebook" hade jag tryckt in den ;)

2010-07-31 @ 13:48:16
URL: http://angelonmyshoulder.blogg.se/
Elin

mm... hamburgare! Seriöst jag tror inte hamburgare har varit så gott som på gräsmattan vid en väg i Kristianstad där folk gick förbi och sa "Vad fan tittar ni på?!" Medan det tydligen var de som tittade för annars hade de inte sett att vi tittade.



Puss på det finfina besöket hos dig! Älskar dig!!

2010-07-31 @ 17:34:40
URL: http://purplebrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0