"Waarh, en fjäril - TA SKYDD!"

Alltså, denna dagen.

Jag och Jalda var övertrötta, eller nåt. Var i Stadsparken och matade ankorna. Jalda var rasistisk och rädd. Jag grät av skratt - så jävla kul. Vi var nog dom som hade roligast? Fast D skulle hela tiden lyssna på vad vi snackade om.

Sen gick vi till lekplatsen och fan vad jag sprang. Runt, runt och underhöll alla barn. Pjätt i laborinten, halligallin, klätterställningen, dunkgömme. Fick även min första örfil i Stadsparken idag.

När vi kom tillbaka till Vindspelet kollade vi på en dansuppvisning och blev inbjudna på Halloweengrejs. Jag berättade snörlekar och skulle egentligen spå Jalda, men då var D där och tjuvlyssnade igen. Vi dog av skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0