"Sanna, hur blev du så HIMLA jättebra på att vika loppor?"

Jag älskar Vindspelet. Idag kollade ett av barnen på mig med stora ögon och trassligt hår och sa "Jag vill alltid alltid vara med dig, Sanna". 
   En liten tjej undrade igår om jag var gift och när jag sa att jag inte var det tyckte hon att det var konstigt att jag inte är gift nu när jag ändå är 40 år. Jag rättade inte henne.
   På vägen tillbaka från lekplatsen igår undrade en annan tjej vad jag leker på rasterna när jag går i skolan. Jag sa att min favorit på Spykens (eller "Spikens" som så många barn säger) lekplats är gungbrädan.

Direkt efter jobbet stack jag till vårdcentralen och tog ett blodprov. Sen fick jag sitta där i nästan en hel timmme medan dom analyserade det. Kul eftermiddag, kul.

Härligt med lite helg. Ikväll ska jag hälla i mig kall läsk och kolla på en film tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0